Diccionario LID comunicación y marketing comunicación integral, marketing, publicidad, empresa, imagen corporativa, internet, marcas, investigación, medios, ventas, distribución directores de obra, Antonio Caro y Marcelino Elosua

Contributor(s): Caro, Antonio dir | Elosua, Marcelino dirMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Series: Diccionarios LIDPublisher: Madrid LID Editorial Empresarial 2004Description: 470 pISBN: 8488717075Subject(s): MERCADEO - DICCIONARIOS - POLIGLOTAS | LOGISTICA EN LOS NEGOCIOSDDC classification: R658.803
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Home library Collection Call number Status Date due Barcode
Libro Universidad Autónoma de Bucaramanga
Universidad Autónoma de Bucaramanga
COLECCIÓN DE REFERENCIA R658.803/D545 (Browse shelf) Available UNAB-BL00053701

Español - Inglés EE.UU. - Inglés G.B.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha